تعمیر ایرپاد

تعمیر گوشی آیفون به صورت تخصصی با کمترین هزینه

تعمیر ایرپاد

 
نمایندگی اپل برای تعمیر ایرپاد و رفع تمامی مشکلات آن در خدمت شماست. اگر هندزفری بلوتوث اپل شما به درستی کار نمی کند یا بر اثر ضربه آسیب دیده است، همکاران ما تا زمان تعمیر در کنار شما هستند. تعمیر ایرپاد پس از عیب یابی و بر اساس شدت و نوع خرابی انجام می شود. تلاش تیم تعمیرات اپل این است که این دستگاه را تعمیر کرده و امکان استفاده مجدد از آن را برای شما فراهم کند. اگر نیاز به تعویض هر یک از اجزای Airpod دارید، ما فقط از نمونه اصلی استفاده می کنیم تا هندزفری بهترین عملکرد را داشته باشد. در ادامه شما را با نحوه تعمیر ایرپاد اپل و رفع مشکلات رایج آشنا می کنیم.
 

هزینه تعمیر ایرپاد

برای برآورد هزینه تعمیر ایرپاد، دستگاه باید به دقت عیب یابی شود. پس از عیب یابی هدفون، تکنسین تشخیص می دهد که کدام قطعات آسیب دیده اند. مهمتر از آن، باید مشخص شود که آیا قطعات معیوب قابل تعمیر هستند یا باید تعویض شوند.
تعمیر قطعات ارزان‌تر است، اما برای تعویض قطعات مختلف AirPods باید هزینه بیشتری بپردازید. زیرا برخی از قطعات اورجینال گران هستند و برای خرید آنها باید هزینه زیادی صرف شود. در نمایندگی اپل، ایراد ایرپادهای شما تشخیص داده شده و هزینه تعمیر گوشی آیفون و ایرپاد آن برآورد و اعلام می شود.

نحوه تعمیر ایرپاد اپل

روش تعمیر ایرپاد تا حد زیادی به مدل آن و البته آسیب ها و نوع خرابی آن بستگی دارد. اکثر روش های تعمیر ایرپاد اپل روش های آزمایشی هستند که آزمون خود را پس داده اند. تعمیرکار برای تعمیر این دستگاه ابتدا چسب ها را شل می کند و با ابزار مخصوص روکش لاستیکی را جدا می کند. به این ترتیب دسترسی به بلندگوهای داخل ایرپاد آسان‌تر می‌شود.
پس از تعمیر یا تعویض بلندگوها، دو قسمت گوشی دوباره وصل می شوند. برای تعمیر کیس شارژ ایرپاد نیز به همین صورت انجام می شود. نکته ویژه تعمیر ایرپاد این است که نسل دوم این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد. به همین دلیل باز کردن پوشش Gopier که از مادربرد محافظت می کند دشوارتر است.
 مطالعه کنید: تعمیر آیفون SE

مشکلات رایج Airpod

صدای AirPods قطع می شود

یکی از مشکلات رایج هندزفری بی سیم اپل قطع شدن صدا است. ایرپادها دارای یک سیستم هوشمند برای تشخیص حالت استفاده هستند. به این معنی که سنسورهای طراحی شده برای تشخیص خودکار گوش تشخیص می دهند که هدفون در گوش شما قرار دارد یا خیر. بنابراین وقتی AirPods در گوش شما نیست، صدا قطع می شود. اما اگر هدفون در گوش شما باشد و صدا قطع شود، ممکن است سنسورها آسیب ببینند.
قبل از تعمیر ایرپاد وارد تنظیمات شده و به قسمت تست بلوتوث و ایرپاد رفته و عملکرد تشخیص خودکار (Automatic Ear Detection) را غیرفعال کنید. البته مراقب باشید که این کار باعث افزایش مصرف باتری می شود. اگر مشکل حل نشد از تکنسین های مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

کیفیت صدای پایین

صدای ایرپاد بسیار با کیفیت است. اگر هندزفری شما این ویژگی را ندارد، قبل از تعمیر ایرپاد، فاصله ایرپادها و منبع صدا را بررسی کنید. تداخل امواج، مانند وای فای تلفن یا وجود موانع، کیفیت صدا را کاهش می دهد.

شارژ نشدن ایرپادهای اپل

مشکل دیگری که برخی از کاربران ایرپاد با آن مواجه هستند شارژ نشدن این دستگاه است. اگر AirPods شارژ نمی شود، ابتدا مطمئن شوید که کابل ها سالم هستند. سپس باید مطمئن شوید که درگاه شارژ تمیز است و هیچ مانعی وجود ندارد. AirPods را برای یک ربع ساعت به برق وصل کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد، باید ایرپادها را به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیر کرد.
مطالعه کنید: آموزش تعمیر ال سی دی آیفون

ایرپادها به گوشی وصل نمی شوند

اگر ایرپاد شما به گوشی شما وصل نمی شود، آن را در قاب قرار دهید و بعد از 15 تا 20 ثانیه دوباره سعی کنید به گوشی وصل شوید. همچنین می توانید با رفتن به Control Center و انتخاب Now playing در گوشه سمت راست بالا، یک اتصال دستی برقرار کنید. همچنین بد نیست یک بار بلوتوث را روشن و خاموش کنید یا گوشی موبایل خود را ریستارت کنید. اگر نتیجه هنوز رضایت بخش نیست، AirPods خود را مجددا راه اندازی کنید و دوباره آن را شارژ کنید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.